Тема: Сверління від бази

Доброго дня, підкажіть як правильно налаштувати одинакові відстанні до центру на площині і в торці деталі. Наприклад: На лінійці від краю по стандарту 8мм. Значить беру планку для сверління в торець і стяжки вставляю в отвір 8мм. Затягую гвинти, і витягаю стяжки. На деталі позначаю де буде база, щоб не наплутати. Сверлю і в торець і в пласть по краю під конфірмат і шкант. І коли починаю зборку, то дуже часто стійка виступає за дно десь на пів міліметра. приходиться часто при налаштуванні під стяжки підкладати яійсь кромки, щоб забрати цей спуск.

Re: Сверління від бази

Чтоб понять что Вы делаете не правильно нужно это увидеть.
В идеале, чтоб это кто то снял на видео и выложить потом сюда.

Скорее всего вы путаете базовую плоскость на стойке. То есть, сверлите не снаружи стойки а с внутренней стороны...

Re: Сверління від бази

admin пишет:

Чтоб понять что Вы делаете не правильно нужно это увидеть.
В идеале, чтоб это кто то снял на видео и выложить потом сюда.

Скорее всего вы путаете базовую плоскость на стойке. То есть, сверлите не снаружи стойки а с внутренней стороны...

Знайшов причину. Потрібно просто міцніше закріплювати шаблон на деталі! А так задоволений.

Re: Сверління від бази

ch1pol1no пишет:
admin пишет:

Чтоб понять что Вы делаете не правильно нужно это увидеть.
В идеале, чтоб это кто то снял на видео и выложить потом сюда.

Скорее всего вы путаете базовую плоскость на стойке. То есть, сверлите не снаружи стойки а с внутренней стороны...

Знайшов причину. Потрібно просто міцніше закріплювати шаблон на деталі! А так задоволений.

Если сверлим под шкант то зажимать струбцинами обязательно.
Под конфермат - не обязательно.